Kanelbullebak och höstmys

Tjollevippen! And I`m back, förhoppningsvis. Har börjat få ett lite sug att börja blogga igen. Jag har ju börjat få koll lite på hur jag ska lägga upp mina läxor och prov(har ett imorgon, wish me luck). Så nu fick jag t.ex lite tid att skjutsa in ett inlägg. Här i Sverige har det gått och blivit höst, hej då älskade sommar. Känns som år sedan jag skrev den där listan vad jag skulle göra under sommaren.. Men nu är det julen jag siktar mot. Och om en vecka så kommer ju Ziggy och han kommer ju förgylla vardagen! Denna söta lilla varelse, ni får bilder när han kommer! I förrgår vankades även kanelbullebak här i huset, hur gott som helst! Till det serverades lite plugg framför brasan. Nu ska min ögon riktas på franska glosorna. Kram!

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0