1 oktober

Haloj! Var precis nere en snabbis på stan innan, jag har nämligen märkt att jag är närsynt på höger öga så nu
har jag blivit glasögonägare. Restan av dagen kommer jag att ägna åt att mysa och leka med Ziggy, jag har försökt att ta kort på honom med kameran men han är alltid upp och springer och om man ropar på honom kommer han mot en och börja pussa och bitas,hehe.. Jag ska försök att ta "9-veckors bilder" på honom som hans kennel gjorde innan så att de får lite uppdateringar vad som händer. Nu ska jag gå ner och pussa lite på han. Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att höra att det går bra med Ziggy! Han kommer få ett underbart liv hos er!! Väldigt kul att få följa honom och hans liv i din blogg!!

Kramar från Ziggys "första familj"

2011-10-02 @ 11:05:51
URL: http://www.amazingselmas.se

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0