Tillbaka igen

Bonjour alla fina! Hoppas att ni har haft en toppen fin helg+måndag, det kan ni slå upp på
att jag har haft! I fredags var jag ju på Ullared. Shoppad loss lite. Bästa köpet
var enn plattång/locktång. Fredag kväll,lördag,söndag och måndag för och eftermiddag
spenderade jag hos min plutt, Cornelia. Hur mysigt som helst!
Vi var inne i Göteborg en vända, åkte till ett shoppingcenter och käkade pizza! :)
Idag och igår har det varit riktigt sommarväder, så det firade jag, annie, Filippa och Maja
på stan. Sen stack vi hem till mig och käkade glass och pratade. Imorgon blir det lan-kväll hos
Hanna. Vi ska lana The sims, så nu laddar jag in alla sims-spelet som jag köpte på ullared in i datorn!
Ha en skön kväll!

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0