It´s nearly finish

Tjo!

Jaa.. Nu så har jag fått lite styr på bloggen! Men jag gillar inte att alla mina inlägg har försvunnit....
Jaja! Då så kankse jag skriver mer inlägg så det ser snyggare ut! ;) Men min header är helt koko,
den bara slutar tvärt! Inte roligt.. men vi ska nog lösa det också men ännu har det inte kommit några resultat!
Ikväll så är det ung&bortskämd så det blir nog en härlig kväll! Imorgon är det sista dan i skola! JIPPIE!
Och då blir det film så den dan kommer susa förbi! Nu så ska jag fixa vidare!
Haj!

Kram// Hanna

Mitt bidrag till www.lellas.webblogg.se


Kommentarer
Postat av: Hanna N

Väldigt coooooool bild!!!!!.....

Lycka till i Tävlingen!!



Pussiluss

2010-12-21 @ 18:56:20
Postat av: Hanna

Tack! Och tack! God jul och gott nytt år!



Pussgurka

2010-12-22 @ 18:47:04

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0