Att vara trött

Hej! Denna veckan har det inte blivit några inlägg gjorda, fy skäms och blä på mig. Men jag hinner faktiskt inte, denna vecka som kommer har vi en redovisning som ska vara inlämnad och två prov (eller kanske tre) ska göras inom dessa två veckor som är kvar till höstlovet. Och där i mellan ska man sova, äta och vara social, så just nu har jag inte hunnit sitta framför datorn. Tio-veckorsbilen på Ziggy kommer, men kanske om några dagar, för nu så är skolan prio ett men jag kommer att trycka in ett inlägg så fort jag hinner. Så nu vet ni varför det kanske inte blir så många inlägg innan höstlovet! Kram

image description
Jag vet att bilden är liten och ful, men så får det va..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin =) Puss och Kram Ellen och Vera <3

2011-10-17 @ 18:39:39
Postat av: Maria

Åh va fin du är i dina nya glajjor :) superfina! Kram från moster

2011-10-18 @ 19:40:39

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0