Fototävling: Tema sommar/vår

Nu så drar jag igång en liten tävling här på bloggen. Eftersom den förra inte blev så
lyckad så hoppas jag på att det går bättre nu. 

                                                     Information/regler:   

                                          
♥ Kommentera i det här inlägget om du vill delta.
                                           ♥ Bilden måste vara tagen av dig.
                                           ♥ Ladda upp bilden på din blogg och skriv i rubriken "Bidrag till tävling hos Hanna".
                                           ♥ Om du inte har en blogg skicka då ett mail till mig.  

                                                     Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är med!

2011-05-12 @ 17:02:57
Postat av: Mathilda

Jag är med så fort jag tar en bild ;) hehe <3

2011-05-12 @ 18:28:13
URL: http://mathildawelander.blogg.se/
Postat av: Annie!

Jag är med så fort jag har knäppt en awesome bild!!! <3 :)

2011-05-13 @ 21:21:18

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0