Om en vecka

Tjosan! Vilken vacker dag vi fick serverad idag också! Super varmt och varma vindar. Detta firade jag, Mathilda, Filippa och Annie med sol och badning vid barnsjön. Och så smarta jag, Filippa och Mathilda är så hittade vi inte vägen dit och yrade runt i cirka en halvtimme istället för en kvart. Men vi fann såklart vägen sen och då var det väldans skönt att få bada. Vi var där i några timmar och stack sedan för att möta upp Elin och åka ner en vända till stan för att köpa en kjol till Elin och Mathilda som det ska bära på brännbollen om en vecka då de ska vara simesiskatvillingar (jag ska vara en indie). Själv hittade jag en super snygg byxdress på HM som jag eventuellt ska köpa imorgon. Nu får vi hoppas på bra väder imorgon oxå :D, kram!



Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0