Första härliga sommarkvällen avklarad



Hej alla! Bloggade inte igår, hade fullt upp att ha kul! Resultatet av igår ser ni på bilderna (de flesta är inte tagna av mig utan av www.bymajaz.blogg.se eller Filippa). Jag, Maja och Filippa bakade muffins och drog  ner till fotbollsplanen och tittade på när Annie, Mathilda och Elin spelade. De vann med 8-2, tror jag det va! När vi väll var där nere träffade vi Joel, Albin och Erik så de snackade vi lite med. Asgött! Idag har jag varit på stan och en byxdress av hamnat i mina ägor. Visar den i ett senare inlägg! Imorgon vet jag inte riktigt vad som hittas på, har ju inga läxor eller träningar så det är hur skönt som helst. Jag får väll bara chilla gärnet! Hare gött!

En vecka kvar tills sommarlov.

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0