Hej universum, vintergatan, jorden..

Hola! Gud vilket jobbigt väder det var idag, och pricken på i:et var ju iallafall
att idag så skulle jag träffa min nya klass och vi skulle ha lekar och sånt ute
och så är det hur kallt som helst och regnar.. Jaja, det var i allafall roligt att träffa alla,
nervöst var det ju oxå ;) . Haha.. Lite nonsens snack där uppe.. Den här veckan har
det varit mycket att göra så det är därför det har varit dåligt med bloggande.
Och nu i helgen blir det dansuppvisning så då blir det inte häller mycket bloggande.
Ikväll blir det fest hos Elin och Mathilda så jag ska snart möta upp mina vänner och köpa lilte presenter
till dem! Hoppas att ni får en fin kväll!

Inga bilder på den här datorn, är på pappas jobb och väntar på att kompisarna mina ska sluta
för dagen!


Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0