Dagens fråga

Tjena alla på jorden! fick en liten fråga som jag tänkte svara på:
Hej! Jag säger vem det är om du svarar på denna fråga, hur kunde du göra en sån snygg blogg, asså grå färg och sånna bilder så att dom kommer först. och att det står:
H
A
N
N
A
Jag kan inte göra så på min blogg, snälla kan du säga om det kostar pengar att göra så eller aa, hur gör du?

Svar: Det kostar ingenting att designa din blogg! Om du har blogg.se vet jag hur du ska göra.
Första går loggar du in på din blogg, efter det trycker du på skapa inlägg sen klickar du dig vidare till
design och efter det stilmall. Då kommer du se massor utav koder. Bästa sättet att lista ut vad alla dessa koder
är, är att gå in på den här hemsidan. Där kan du söka på hur du ändrar färg på din bakgrund, jag har grå och så vidare. För att fixa bilder uppe på din blogg(det kallas header) så kan du instrallera picasa 3. Du söker bara på picasa 3 download free på google och sen är det bara att ladda ner. Om det är svårt kan du kolla med dina föräldrar eller någon annan. På picasa kan du fixa collage med bilder och skriva med bokstäver som jag har skrivit HANNA! Hoppas att du fick svar på alla dina frågor, annars är det bara att kommenter på.
p.s det hade varit skönt om du sa vem du var :) d.s

Kommentarer
Postat av: En tjej

Förlåt att jag sa att jag skulle säga vem jag är :( du känner inte mig, men verkar vara en väldigt trevlig person. Jag gick in på blogg.se och såg att du fanns me där så jag track där, ville se andras bloggar och lite förslag bara. Jag bor i Märsta i Stockholm, så du känner inte alls mig. Men tack för tipset. Jag heter Alisha. förlåt att jag skrev och frågade på din fina blogg men jag var så intresserad. :(

2011-03-10 @ 16:02:36
Postat av: Alisha

Blev du ledsen?

2011-03-10 @ 18:06:25
Postat av: Alisha

Eller kanske inte ledsen men arg eller sur?

2011-03-10 @ 18:07:11
Postat av: Hanna

Ingen fara! Du verkar vara en helgo tjej, och jag blev inte ledsen/sur eller arg överhuvudtaget! Jag blev faktiskt smickrad! :).

Hoppas att du har haft en fin dag, och fick svar på alla dina frågor annars kan du bara fortsätta kommentera på!

XOXO

2011-03-10 @ 19:08:49
URL: http://thebestofhanna.blogg.se/
Postat av: ......

Tack :)

2011-03-10 @ 19:18:17
Postat av: ........

Du, jag förstog inte det där med designen men skulle du kunna göra det åt mig om jag ger dig min kod och email adress så loggar du in på min och fixar. men det behöver du inte om du inte vill. jag frågade bara. det får du bestämma. om jag bara kan säga vilken färg jag vill ha så kanske du kunde fixa det. eller det spelar ingen roll. jag hoppas bara att du kan göra det åt mig. det är inte så att jag tvingar dig , bara frågar :) du verkar vara jätte snäll :)

2011-03-10 @ 20:44:28
Postat av: .......

Det känns som att jag är dum att jag pratar med dig men det ända jag vill är att snygga till min blogg.

2011-03-10 @ 20:46:47
Postat av: Hanna

Visst kan jag göra det! Du kan skriva en kommentar med dina inloggningsuppgifter och hur du vill ha din blogg. Jag kan ta bort kommentaren sen så att ingen annan loggar in på din blogg! Vad heter den? Ha det gött tills vidare!

2011-03-11 @ 08:33:13
URL: http://thebestofhanna.blogg.se/
Postat av: ...................

vad finns det för färger? :D

2011-03-11 @ 14:13:38
URL: http://alishaochlivet.blogg.se/
Postat av: Alisha

:)

2011-03-11 @ 15:51:20
Postat av: Alisha

Om det finns så tar jag gärna lila, jag har haft bloggen i mindre i en månad så jag vet bara hur man sätter in inlägg och bilder och vanliga designer. jag vet inte heller det där med header men det får jag nog fråga en kompis som jag känner i verkligheten så kanske det går lättare. men med designern kan ju du göra. :) tack för att du hjälper mig med designern :) lycka till

2011-03-11 @ 15:55:19
Postat av: Alisha

Tack för att du ställde upp :) du är riktigt snäll vän :) synd att inte vi känner varandra på riktigt för då skulle jag krama dig :) men men stort tack :) det där med bilder får jag klara själv, annars får det vara :D ha det så bra!

2011-03-11 @ 17:11:35
URL: http://alishaochlivet.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0