No turning back

Hej alla. Nu kommer jag bombadera er med "20:de bilden" m.m, alla ska ju vara färdiga imorgon. För då är det SKOLAVSLUTNING! Kan inte fatta det, det känns verkligen inte som att det var c. 1år sedan vi var i England.
Det känns både tråkigt och roligt att vi slutar. Man får ju sommarkänslor från topp till tå men vi kommer ju inte gå med den här klassen mer.. :( Jaja, nu får jag raska upp mig. Igår var det lekdag, jag, Filippa och Annie höll i någon labyrint sak som var helt OK men efter några timmar känns det ganska långtradigt att förklara samma sak hela tiden. Idag så körde vi brännboll för hela slanten. Så igår till idag sov jag, Hanna, Filippa och Annie över. Jag förvandlade mig till en indie, Hanna till en magdansare och Annie och Filippa till hippies. Vi vann såklart mot lärarna!
Bilder hittar ni här nere↓. Långt inlägg, men,men.








Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0