Det känns hela vägen in till hjärtat

Hej alla! Vilken dag det har varit, skolavslutning, jordgubbstårta och fint väder. Som jag hade förväntat mig började
jag gråta när vi skulle säga hej då till alla. Det gör fortfarande ont i hjärtat. De här sju åren har varit så roliga, med bråk, skratt och tårar. Jaa.. Jag kommer sakna alla. Men nu har vi en lång och härlig sommar framför  oss. Nästa vecka och eventuellt nästa vecka ska jag sommarjobba, sen blir det att leva livet, bada,sola,äta gott,vara med vänner,skratta,vara lycklig och att bara vara. Så i mitten av sommaren kommer ni inte se mig så mycket här på bloggen. Det kanske hoppar in något inlägg ibland men det kommer nog vara ganska tomt. När jag kommer tillbaka kommer det en ny design och fräscha bilder från alla sommarens härligheter! Ha en underbart fin sommar alla nu så se vi snart igen!



Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0