Solen lyser himlen är blå..

..å vad det är skönt att leva då!  Gud vilket fint väder det har varit idag, helt underbart!
Kanske inte det bästa för utegympa= Fotboll, kokades nästan ihjäl, men annars finnst det inget
att klaga över. Efter skolan tog jag med mig dator+läxorna ut och fixade dem, så nu är
engelska-glosorna inprintade i min hjärna. Snart ska jag också göra ma-läxan så att
den är färdig! Kanske dycker upp ett till inlägg snart igen!


Bild från fredagen jag+Filippa tittade på en fotbollsmatch.. :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu har jag veckans blogg + att jag har fått bloggsvar så passa på att vara med i veckans blogg och ställ en fråga ! ♥



~ Sorry om du inte ville ha reklam ~

2011-05-10 @ 19:24:53
URL: http://majtjejen.blogg.se/

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0