Sommartid

Hej!
Kände att jag skulle ha en liten diskret "hejare" idag, så det fick bli bara Hej!. Hehe..
Hoppas att ni har haft en fin dag som jag önskade er innan. Själv har det varit OK!
Skolan fungerade, vi har börjat med Storyline så det blir ett plus i kanten.
Efter skolan kilade jag och Filippa hem till mig, käkade lite smått och tog våra kära cyklar och
styrde mot baletten. DET VAR FORTFARANDE LJUST NÄR VI KOM UT från baletten, härliga sommartid! Efter det hem igen och nu sitter men här.
Nu är jag nöjd med designen, fixat det sista. Vad tycker ni? Botten eller Toppen?
Haha.. Man har alltid varit liten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är den bästa och sötaste, puss från mamma Malin

2011-04-01 @ 13:46:59

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0