Happy new year

Tjo!

Dan har spenderats på kalahöjden med pulkaåkande och korvkäkande.
Under allt detta tappade jag några av mina tår oxå, pågrund av kylan. Annars så
var det ganska härligt att få komma ut. Igår hade jag ganska mycket att göra
så det var därför jag inte tryckte in ett inlägg. Jag och morsan åkte nämligen till
Jönköping och strosade lite på A6, och när vi åkte dit så såg vi en media markt och hoppades
på att det fanns en lite systemis där inne. Så vi höll tummarna och gick in. Och där fanns den!
Min lilla plutt, det blev en canon 500:are som jag hade tänkt. På vägen så snodde vi till oss en lila kamerväska
och ett stativ. Super truper! Så nu är det en lycklig Hanna som skriver.

Kram// Hanna

Kan inte ladda upp bilderna!!!! Gud vad arg jag blirrr!!

Kommentarer

Har du något på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0